28.09.2009

Mam fryzurkę na cebulkę

Iza, ul. Marszałkowska
U Izy spodobał nam się dziewczęcy koczek na czubku głowy, który jest zarazem i trochę frywolny, jak i szykowny. Poza tym pasuje do całego looku Izy - świetnej, niebieskiej spódnicy z transparentnymi guzikami i klasyczneej, czarnej góry.

23.09.2009

Zestaw z... sową

Daniel, ul. Widok

Upolowany przez nas Daniel zwrócił naszą uwagę dzięki swojej burzy loków. Poza tym spodobało nam się również jego połączenie niebieskiej, ortalionowej kurtki z granatowymi rurkami. To zestawienie uzupełnił czarnym t-shirtem i takim też wsuwanymi trampkami. I oczywiście plus za detale - srebrny naszyjnik zestawiony z zabawną przypinką- sową, która nadaje całości figlarnego charakteru.






17.09.2009

Monochromatycznie


Ola, ul. Chmielna

Ola urzekła nas swoją bluzką z delikatnego, lekko połyskującego materiału w nasyconym niebiesko-granatowym kolorze. Do tego fajne dżinsowe sindbadki, lakierowana, transparentna torba i saszki. Gustownie, monochromatycznie, świeżo. Klasyka na sporym luzie:).

13.09.2009

Czas na duet


Julia i Angelika, ul. Chmielna

Kawowo-mleczny duet w natarciu. Fajna, luźna, casualowa elegancja. Trochę też w tym stylu safari. Dziewczyny dobrały się pod względem kolorów i stylu, w którym są ich ubrania. Detal wart uwagi - u Julii pasek w klimacie vintage, a u Angeliki panterkowa chustka. A i oczywiście ray-bany:).

03.09.2009

Vintydż!



Sara, ul. Marszałkowska

Sarze po pierwsze zazdrościmy genialnych okularów i oryginalnej broszki z Mona Lizą. Generalnie cały jej strój jest utrzymany w klimacie vintage - od wspomnianej broszki stylizowanej na kameę, przez wiktoriańską czarną bluzkę/tunikę, jasnobrązową torebkę o fajnym kształcie, aż po marmurkowe rurki. Kropkę nad i stawiają srebrzyste jazzówki i płaszcz w pięknym odcieniu niebieskiego.