FASHION PEOPLE

-FASHION PEOPLE-








Przeczytajcie co Monika mówi o sobie:


Monika Szy 27 letnia projektantka biżuterii MUA* z Warszawy.


Talent manualny i ogromna pasje odkryłam w sobie dość wcześnie, bo już w szkole podstawowej. W tak zwanym miedzy czasie próbowałam swoich sił jako wizażystka oraz stylistka. Niestety nie odnalazłam się w tym zawodzie poprzez ciągły stres.

Ukończyłam studium plastyczne na kierunku charakteryzacja, co również okazało się nie tym, co chciałabym robić w życiu.



Na codzień pracuję w sklepie zoologicznym moich dziadków, dzięki czemu zapewniony mam podstawowy byt oraz czas na doskonalenie swojej pasji. 
Biżuterię wykonuję już około 8 lat. Początkowo jedynie hobbistycznie, wszystkie swoje rękodzieła przekazywałam swoim bliskim, co dawało mi ogromna satysfakcje. 
Warto podkreślić, ze nigdy nie była to prosta biżuteria, na zasadzie połączenia kamyczka z kamykiem. Zawsze misterna " dłubanina". 
Przez moje ręce przeszły rożne materiały, takie jak druciki, modelina, sznureczki, koronka, skóra oraz koraliki.



Koncept biżuterii MUA*  powstał około 1,5 roku temu. Polega na łączeniu kółeczek ozdobionych koralikami. Jest to metoda, która wymyśliłam sama. Daje mi ona nieskończoną ilość możliwości, przez co biżuteria MUA* może być dziewczęco słodka lub kobieco zmysłowa, romantyczna do letniej sukienki lub drapieżna dla królowej nocy. Ozdobione kółeczka łącze również z koronka lub ze skórą. 
Każda sztuka biżuterii MUA* jest unikatowa, bo tworzona tylko w jednym egzemplarzu.







Monika Szy





------------------------------------------------------------------------------------------------------------



NATALIA SIEBUŁA



Natalia Siebuła ( www.facebook.com/nataliasiebula )
Natalia obecnie pracuje nad tworzeniem własnej marki, której celem jest projektowanie nowoczesnych i funkcjonalnych ubrań, nieprzytłaczających oraz nieprzerysowanych, dominujących lecz będących uzupełnieniem osobowości ich potencjalnych właścicieli. Minimalistyczne formy, obszerne kroje utrzymane w dość wąskiej palecie barw mają stanowić oprawę dla osobowości klientów. Inspiracją do tworzenia filozofii marki jest subtelne obserwowanie miasta w różnych porach dnia, podczas każdej pogody, przy zmiennym natężeniu ruchu, miasta podczas snu, miasta o poranku oraz ludzi poruszających się po nim. Silnie i bezpośrednio prace odnoszą się także do dźwięków i muzyki wokół której oscyluje także twórczość autorki będąca jej muzycznymi projektami. Moda ściśle odnosi się do muzyki, a muzyka staje się dla niej inspiracją. Ich harmonia i współistnienie daje podstawę prezentacji artystycznych działań.
Natalia dopiero wkracza na rynek, jej start można liczyć od października zeszłego roku, lecz szybko zdobyła już zainteresowanie wśród ludzi z branży oraz właścicieli polskich butików, którzy zaproponowali jej współpracę. W tej chwili jej ubrania można dostać między innymi z warszawskim Poppy Shop i Love&Trade, Teksturą. poznańskim FrontRow, gdańskim Concept Store oraz z dwoma butikami on-line: Mały Gruby Budda Concept Store oraz ruszającym za kilka dni OdProjektanta.pl a także Ideą Fix w Krakowie.
Projektantka lubuje się w krótkich seriach i mini kolekcjach, od wspomnianego już października zeszłego roku stworzyła pięć kolekcji dostępnych w wyżej wymienionych butikach. Obecnie pracuje nad pierwszą serią ubrań dla mężczyzn, która pojawi się pod koniec lipca oraz nad wrześniową pełną damsko-męską kolekcją.
Odsyłam do obejrzenia jej prac:
www.facebook.com/media/albums/?id=215179498495752



FOTO: Daniel Jaroszek dla OdProjektanta.pl- Galeria Projektantów Mody,
modelka: Ada Chlebicka





------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ela Glos prowadzi bloga http://new-fashion-disorder.blogspot.com/



Zobaczcie jak idealnie dobiera dodatki i całkowicie tworzy swój konkretny styl :)

Krótki wywiad z Elą:

-skąd pomysł na prowadzenie bloga?

Jedynym powodem było żywe zainteresowanie istniejącymi już blogami tego typu i chęcią spróbowania własnych sił.


-czym jest dla Ciebie moda?
Przeniesieniem propozycji z wybiegu na ulicę i zaakceptowaniem jej przez szersze grono odbiorców.
Staram się obserwować ją z bezpiecznej odległości, co bywa trudne.


-jakbyś opisała swój styl?
Mało kobiecy, mimo pewnych eksperymentów w tę stronę. Obecnie najbardziej fascynuje mnie surowy styl, osadzony w modzie ulicznej. Świetnie czuję się również w ubraniach o chłopięcym charakterze z dodatkiem dziewczęcych elementów i pastelowych barw.


-które trendy będą według Ciebie królować w sezonie jesień/zima 2010/2011?
Powiem może które elementy królować będą w mojej szafie - grube plecione szale i swetry, cięższe militarne obuwie, wypłowiałe materiały, stonowane barwy, drapowania oraz adaptacje letnich trendów do warunków zimowych.


-ulubione marki, ulubieni projektanci?
All Saints, Iron Fist, Adidas, Zara, Asos, River Island, PA:NUU - tam zwykle znajduję coś dla siebie, ale generalnie wolę ciuch od metki. Z projektantów od dłuższego czasu niezmiennie Aitor Throup i Jeremy Scott, choć powoli rozbudowuję listę ulubionych.

wywiad z Elą Glos





Brak komentarzy: